piątek, 29 czerwca 2012

Omlet - Frittata - Tortilla


A właściwie coś pośredniego. Wykorzystałam resztkę ziemniaczków. Podsmażyłam na tłuszczu i na to dałam jajka wymieszane z solą i pieprzem. Nie miałam akurat parmezanu, aby starty dodać do jajek, więc ser w plasterkach dałam na wierzch. I tak zapiekłam pod przykryciem. Do tego natka (lub inne zioło) i sałatka z pomidorów i cebuli. Tak jak napisałam włoszki dodają starty ser do jajek i smażą frittatę z dwóch stron, inne dodatki dowolne (szczypiorek, cebulka, zioła). Hiszpanki wykorzystują ziemniaki i inne warzywa (groszek, pomidor) dzięki czemu danie wygląda kolorowo. Można oczywiście dodać mięso (np. z rosołu), wędliny czy ryby. Wspaniałe danie do wykorzystania resztek.
Danie to można jeść na ciepło i na zimno!
Przekąski na SESJĘ 
Smakołyki na pikniki Kuchnia Bardzo Włoska 2012 Pomidorowe inspiracje Festiwal Liścia 1000 sposobów na mięso z rosołu - KONKURS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz